I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, April 2, 2011

modelling class

aku pun bukanlah model..ape lagi ciri ciri mamat model, lagilah haram aku tak ade..

======================

so aku bukanlah nak bukak agensi madel model ni semua, atau casting ke


tak!!!bukan ni..

aku pun bukan nak citer pasal model yang macam ni

tidak sama sekali!!!

=======================

aku nak cerita pasal ape yang model model ni adee..jangan risau, tak panjanglah..

bendenye pasal senyum..dasat bende ni..tak caye??? tengok ni







=======================

comelkan??? cam poyo pun ade..

tak kesahlah tu..

tapi tengok jeh makhluk makhluk tu senyum, sampai yang haram haram pun aku terasa nak belai..

bukan susah nak samak!!!!!

7 comments:

Anonymous said... [mantul tipuan ini]

http://jenamax-truestory.blogspot.com/p/helah-jutawan-internet.html

cantekk said... [mantul tipuan ini]

caner nk dpt perot cutting model ek.. ;-D

iemanizam said... [mantul tipuan ini]

sit up jeh byk2, eh, tu perut atlet..aha..cantekk da ok lorh..

AISHA INANI said... [mantul tipuan ini]

hukolohh, tak payah dok pegang yang haram ler...

aku tak minat binatang jd tak nampak comel. mcm aku lagik comel jaa? wakakakp.

cantekk said... [mantul tipuan ini]

gambr kan sll menipu,,
hakikatnye,, lau berperot boncit xde org tahu.. ;-) hihi

*ase kna sit-up gak la, jeleznye tgk prot J-LO..hihi

Ted said... [mantul tipuan ini]

hehe, tataula haiwan2 ni senyum sungguh ke idah, ntah2 super impose je dak?hehehe..btw, hapi tgk ape2 je hapi

Henry Zackery said... [mantul tipuan ini]

gambar last 2 terbaek :)

GEMPAR !! Justin Bieber Kena Belasah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...