I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, April 11, 2011

tipu ke bijak??

ingat lagi tak dekat si ucop yang makan penampar tu?? kalau tak ingat tak pe, boleh jengah entry aku yang dalam bracket ni ( entry ucop )

tapi jengahlah lepas setel dekat story ni dulu..

=====================

ucop ni memang dah dekat 20 tahun hidupnye, tapi sekali pun tak pernah bercinta cinta ni semua..aku nak kate die ni songsang atau dalam bahasa indahnye gay pun tak boleh sangat, sebab die ni selalu jugak dok usha awek tu dok usha awek ni..

maknenye selere die ni dekat perempuan lagilah

=====================

aku pulak bab bab perempuan ni memang dah macam masak air jeh senangnye..

ayat mintak kaki kan?? tapi tulah realitinye..

ahakzz - wadafakk lahh!!!

=====================

okay okay, aku mule storylah..pengetahuan tahap darjah lima aku time aku kechik kechik dulu mengatakan perempuan suke lelaki yang kelakar dan gentle..first time nak ngorat perempuan ni, aku pun gunelah pengetahuan yang aku ade tu..

bermulanye adegan mengorat - aku menawarkan untuk bermain teke teki dengan awek yang aku nak ngorat tu..bukan main main kosong jeh okay!!! aku kate dekat die kalau die boleh jawab, aku bagi die 5 hinggit, kalau tak boleh die just bagi 50 sen dekat aku..kalau die yang tanye, aku pulak tak boleh jawab, aku bayar 5 hinggit jugak..kalau aku boleh jawab pulak die kene jadi awek aku..

perghh, gambel kan?? dalam kepala aku pikir dah kompom dapatlah kirenye waktu tu..

=====================

aku pun tanyelah teke teki pertama
-teke teki ni memerlukan penerimaan dan pemikiran yang terbuka atau bahasa kesatnye open minded-

ape persamaan mayonis dan air mani??

awek tu tak cerita banyak, die garu kepala due tige kali, lepas tu terus die hulur 50 sen


=================

teke teki awek tu pulak

binatang ape yang siang lime kaki malam empat kaki??

nak bercinta punye pasal mengelupur aku call semua family dengan kengkawan aku gune 50 sen yang die bagi tadi, tanye ape jawapannye..

tapi hampeh..15 minit lepas tu, 50 sen habes aku pun give up..aku hulurlah 5 hinggit tanda die menang

=================

berbekalkan rase nak tahu yang membuak buak aku pun tanyelah ape jawapan untuk teke teki tadi tu..

tahu ape jawapannye???

awek tu bukak dompet die, hulur 50 sen dekat aku sambil jawab tak tahu, lepas tu terus blah sambil cakap terima kasih..


p/s : awek suke lelaki yang pandai lebih..

6 comments:

MissNadh said... [mantul tipuan ini]

wahaha..lawok lawok...kisah benar kah?haha

Anim Azhari said... [mantul tipuan ini]

hahaha..kesian2

nur ikhyar dee said... [mantul tipuan ini]

kuikuikui...

Anonymous said... [mantul tipuan ini]

hahahaha...
tamat. ;-D
bijak nye awek tu,,haha

hawiz said... [mantul tipuan ini]

hahaah..giler r...@_@//bijak2

iemanizam said... [mantul tipuan ini]

aku ke bijak hawiz???muahahah..

mate duitan kot lebh tepat cantekk..ahaha

err..suke r korang enn..eheee..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...