I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, July 14, 2011

selasa hari suwei?? Lol

assalamualaikum..

kata member aku, hari selasa ni hari yang suwei..atau dalam bahasa tingginye malang..mak aku pulak kata bende bende macam tu toyol tahyol belaka..jadi aku pun tak percaya dengan statement selasa hari suwei tu..

kalau ade sesape yang percaya baik tukar mind set korang tu sekarang, khurafat semua tu..


selasa hari tu first time aku pegi main menatang ice skating ni dengan member member aku..serious shitt aku cuak giler nak main bende alah ni..tapi time tu tengah murah and member aku pulak yang ajak, soo aku pun paksa larh kaki aku ni..perghh, menggeletar shiot..

mula mula dapat kasut untuk main tu jer lutut aku dah guyang giler..berat larh shiakk!! member aku kata kene ikat ketat ketat..lepas settle jer pakai kasut tu aku nak berdiri pun tak berani..giler kau, besi bawahnye tu nipis jer..ahaha..

biler dah boleh berdiri pulak kene berjalan guna kasut tu..Lol, buruk giler macam robot rupe aku jalan masa tu..

sekarang menari pun aku boleh..ahaa

dalam kategori lampi jugaklah aku ni aku rasa, sejam lebih baru aku boleh betul betul main menatang tu tanpa bantuan orang..Lol

aku paling terkejut bila dari darat melangkah atas ais tu..oho, licin nak meninggal mampos..

biasalah kalau dekat tempat tempat macam ni kenal member baru kan? aku pun dapat member baru jugak..kenal brader ni pun pasal dia ajar aku macam mane nak main menatang ni, walaupun in fact, brader tu lagi banyak jatuh dari aku..

seronok giler member member aku ni..
kenal kenal, ajar ngutuk ngutuk aku tak reti main bende alah ni aku tak kesah lagi, yang pergi songlap duit aku ngan member member aku tu apekahalnye?? haaa, ni yang nak naik segala macam jenis darah sampai ke hotak ni!!

waktu aku tengah lepak rehat rehat dekat luar tu aku ajak larh diorang dengan brader tu sekali pegi tengok movie..pastu brader ni kate boleh dapat tiket murah kalau kitorang nak tengok..sebab dia ade member kerje dekat tempat wayang tu..10 hinggit, Transformer : Dark Of The Moon 3D 9.30 pm..Lol, sape tak mau kan..

tiket dah tempah, punch ape semua tetibe ade sorang member aku tak mau pergi..ada hal katenye..kitorang yang lain ni pun macam malas lah nak pergi..yang brader ni pulak boleh buat muka seposen mintak secebis belas kasihan daripada kitorang..shiall larh, bab ni yang aku lemah giler..

soo atas dasar kesian giler babi kitorang pun proceed larh plan tengok movie tu, even sorang member aku tu tetap tak nak pergi...terus senyum brader tu..brader tu pun terus keluar dari tempat ice skating tu dengan member aku yang tak mau tengok tu, nak ambik tiket katenye..



dalam 15 minit lepas tu brader tu datang balik tempat ice skating tu dengan member aku..kali ni dia mintak duit 10 hinggit sorang untuk bayar tiket tu..kitorang pun bagilah, sebab ade sorang member aku tu ikut brader tu kan, takde r aku takut sangat die nak songlap..

15 minit lepas tu pulak member aku yang follow brader tu pulak datang..kali ni dia datang sorang sorang..dan die pun berkata :-
"weyh brader tu hilang doe, aku tengah main ps3 (promotion Harry Poter dekat cinema) tadi, bile aku toleh belakang balik die dah takde.."

kitorang pun pergi r kat tempat wayang tu balik..ramai giler orang sebabkan ade promotin harry potter baru tu..memang tak jumpa larh brader tu..

untuk melengkapkan lagi kebangsatan kami hari tu aku dengan member aku pun pergilah tanye dekat orang yang kerje dekat kaunter tiket tu :-
"ade cerita transformer tak bang pukul 9.30 jap lagi??"
abang tu pulak jawab :-
"tak ade arh dik, hari ni semua cinema kat malaysia ni tengah sibuk pasal harry potter jadah tu semua, pukul 12 am kejap lagi ade.."


menyumpah nyumpah kitorang sambil balik..member aku yang memang tak nak ikut tu selamat larh..sengal giler, apa pun tak dapat, transformer ke mana, 10 hinggit pun kemane..nok harom betul brader tu, 30 hinggit pun jadi nak sebat..kitorang kesian dekat dia, die ke shiall pulak dengan kitorang..

P/s : name brader tu pun aku dengan member member aku tak tahu, tak tanye and SHIALL larh brader tu..aku tetap tak percaya selasa hari suwei !!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...