I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, July 15, 2011

sembang bola : masalah team malaysia

assalamualaikum salam kelampian..

hari ni dah sabtu, bermakna malam kejap lagi pasukan malaysia akan versus liverpool pulak..tapi malangnya bukan itu yang aku nak ceritakan..Lol

arsenal sampai mati!!

13 haribulan haritu, kali pertama aku habiskan duit aku beratus ringgit untuk sehelai kertas yang lebih kechik dari kertas bersaiz A4..tak ade lah best sangat tengok dekat stadium ni sebenarnya..aha..jaoh lah shiak, dah lah tak ade replay..

macam yang semua tahu, match tu arsenal menang 4-0..

gambar vermalen tu kalau tak silap aku..
tak ade lah ramai sangat aku rase hari tu..tapi aku bet kebanyakan penyokong arsenal yang berkerakyatan malaysia dekat situ nak tengok malaysia menang..malangnya team malaysia waktu tu main lagi teruk dari team sekolah menengah kampung batu belah..

aku sendiri sebagai penyokong tegar arsenal mengharapkan team malaysia dapat at least beat arsenal tu..yea lah kan, jaoh jaoh pergi pun aku tetap orang malaysia..tapi tu lah, bak kata orang orang veteran ni, bola sepak tu satu permainan group and team..so, kalau nak harapkan satu dua pemain jer ape jadahkan..Lol


waktu match tu bagi aku syafiq rahim dengan kunalan jer yang superb giler penguin permainan diorang..tengok jerlah macam mane kunalan beat lumba lari dengan pemain arsenal..hantaran hantaran yang syafiq bagi pulak semua lagi better dari fabregas..err

awal awal game lagi aku dah pelik sebenarnya, keeper ke tiga?? Lol..aku pun tak paham..player malaysia yang lain pulak semua gugup..akhirnya match hari tu pun jadi superb bosan giler penguin..

kelakar dol bile tengok players arsenal semua macam nak tak nak jer main, boleh tanduk tak nak tanduk, kejar bola macam malas, main rembat jer, aha, banyak lagi lah..sucks!! pandai giler omputih ni semua jaga hati kita orang malaysia..

kechewa tak kechewa r aku time ni..
dahlah kene tengok dari sudut corner..match pulak superb noob..tu belum bab tak dapat autograf lagi..urghh!!

tapi ade jugak r yang best..time on the way ke stadium tu aku dengan member member aku follow belakang bas yang bawak team arsenal, bapak best..polis yang xscort tu buat bodoh jer, tak perasan kot..aha..habis semua trafic light merah kitorang redah..pasang hazard settle larh..senang..Lol

time balik lagi sekali kitorang follow belakang bas diorang ala ala xscort sampai dekat hotel diorang..niatnye nak bergambar and autograf..tapi ape pun tak dapat..fans liverpool boleh lah cuba hari ni..aha

kejap lagi jop!!

aku harap hari ni malaysia menang larh dengan liverpool..actually team malaysia tengah naik giler ni..aku percaya malaysia boleh..come on larh..biar kenny daglish tu tendang botol air dekat tepi padang sebab kalah..

p/s : actually lagi best kot kalau dapat tengok dengan dia..urmm..weyt kamu, singapore vs malaysia jop, MTV ke, masjid india ke..aha

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...