I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, February 10, 2011

Harimau Malaya

hari ni keje aku nagadap laptop ni je la..tengah tengah bosan bercampur lapar ni baru aku teringat yang midterm aku dah nak dekat..kebetulan pulak hari aku 1st paper untuk midterm tu jugak lah arsenal nak lawan barcelona..perghh..tersekse gak la aku nk pilih nak utamakan yang mane 1 dulu..da macam nak amek keputusan nak kawen dah..pilih midterm nanti takot tak dapat lak tengok arsenal kalahkan barcelona tuh..pilih arsenal pulak,kalau kalah,bodoh bodoh jeh aku tak dapat jwb exam nanti..

arsenal dihati la werr
tapi tu lah,problemnye bukan tu yang aku nak cerite..semalam time aku pegi makan memenuhi kehendak nafsu perut aku ni..ade lah aku usha ramai giler makhluk biru dekat kedai tuh..aku ingatkan bluehyppo..rupe rupenye fan fan skuad bola sepak malaysia..rase bedose pulak kalau tak tulis pasal depa kat entri aku ni..mula mula aku ucap tahniah la sebab semalam depa ni semua menang lawan dengan hongkong..memang cantik permainan depa sekarang ni da macam spain pun ada sikit sikit..


shafiq rahim tuh hebatnye da macam aku fabregas dah mainnye..aku sendiri tak sangka permainan diorang sekarang ni da jauh sangat bezenye dengan dulu..kira memang layak lah diorang ni semua menang AAF Suzuki tu..minat giler aku nak cakap pasal permainan diorang sekarang ni..yea lah,sekarang ni da tak de lagi passing passing bodoh macam time zaman jahiliyah dulu..semua accurate..main pon dah tak macam bangla,dah pandai dah bukak kiri kanan atas bawah..penjaga gol pun da taraf dunia,stamina lagi lah,dah macam kuda..

credit to kosmo
bile dah dasat macam ni teringin lak nak tengok depa neyh lawan skuad brasil..perghh,kompom syiok..sambil pekena roti teloq dua tiga helai,teh tarik dua tiga bakui,tengok pulak depa neyh titik brasil kaw kaw punye..huisshh,juz imagine..tapi kalo time tuh stadium lengang macam semalam jugak memang sah la semua rakyat rakyat malaysia ni sibuk nak kaya je..menarik perhatian jugak semalam tuh,punya banyak tempat duduk dekat dalam stadium tuh,ade jugak yang nak gado2 pilih port baik punya..hesshh,jangan pikir bukan bukan..ni bukan port baik untuk yang bukan bukan tuh,ni tok dapat view lg baik punye nak usha team malaysia..


ni la wa cakap lu skuad malaysia yang terbaik..ahaha..marilah kita la ni sama sama tadah tangan semoga depa
terus berjaya bersama sama negara kita yang aman makmur ni..


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...