I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, February 10, 2011

pesan mak




Mak saya kate Saat tak pernah rehat..
Saat tu selalu terus bergerak untuk pergi berjumpa dengan Minit..
Sebab tu mak selalu marah kalau saya saje lambat2 untuk melakukan sesuatu..
Sebab,Saat tak tunggu kite..
Bile dah jumpe je dengan Minit,diorang terus je same same pergi melawat jam..

Mak saya kate lagi..
Tanpa Saat,kite tak boleh melalui masa masa yang lepas..
Sebab tu mak selalu suruh saya menghargai Saat..

Sejak je dari hari itu..
Saya selalu berdoa dan bercita cita menjadi Saat untuk awak..
Saat yang menggerakkan hari hari awak
Saat yang menemani setiap hela nafas awak..
Saat yang sentiasa ade untuk awak..
Dan Saat yang tak pernah pergi jaoh dari awak..

Kalau lah mak awak pernah pesan dekat awak macam yang mak saye selalu pesan..
Hari ni mesti awak akan lebih menghargai saye..

1 comments:

topimagine said... [mantul tipuan ini]

mak banyak pesan, tapi kita sebagai anak selalu engkar pesanan mak kn :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...