I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, February 9, 2011

Merangkak

mula mula salam la kan,da org islam pon namanya..nanti kalau tak bersalam salam kene sula pulak ngan tok ketua..1st time tulis blog blog bagai neyh menggeletar gak jari dengan kuku  kuku neyh..yeaa la,xpnh populer..nanti tulis senirik bace senirik jeh..xpasal pasal minggu depan front page berita harian,NST dan yang sewaktu dengannya dok hiboh "blogger baru tidak ternama bunuh diri kebosanan membaca artikel senirik"..ahaha



neyh la aku..macam yang semua ibu bapa harapkan,aku pon bjaye mendapat ijazah..ahaha..dah dah la tu pasal diri aku..nanti tak pasal pasal nyampah punye pasal sampai bakar laptop senirik pulak.sebenanya aku senirik tak tau nak masok kn pe kat entry petame ak neyh..nak cerite pasal cinta aku,jahil gila aku bab tu..haa!!tp kalau bab jahil memang aku teror..uhu




nak cita pasai jahil ni 8 tahun hang beblogger pon blom tentu abiz..tapi cheq try la no pendek pendek kn..start jahil neyh lama dulu dah..mule mule dulu yang aku dengar manusia ni dok tanam anak depa idop idop..amboi,kan..daa macam cerita seram seram bedtime..tp kalo tak percaya cuba pi tanya cikgu ka ustaz ustazah..




aku time baru baru nak pandai dulu tau jugak yang jahil ni bodoh takde kemahiran..tapi bile da pandai sikit sikit baru aku tau ade kemahiran macam menulis,amek gamba neyh pon leyh jadi jahil gak,lagi lagi kemahiran buat anak ni haa..


pelik kan tengok de anak boleh wat macam ni?tp tu la,da jadi pun..dulu kechik2 mak ayah la yang dok suap makan kat mulut kita,basuh berak apa semua..daa bsr kita pulak dok suap depa dengan sepak terajang,apa kejadahnya semua tu..hishh,teremosi suda..yang peliknya da kenyang dengan gam pun nk mintak nasi lagi..punya la setan punya nafsu makan..

aku pun ada gak jahilnya dulu bodoh math la bi la,dok jerit jerit macam tarzan la banyak la..semua pun mesti ade,toksah dok buhung la,tu pun kire jahil tau dak?eh,tapi aku xsalah kan setan..aku tau dorang dok wat kerja dorang je..aku la jahil dok ikut "propaganda" diorang tuh..aha..nak cuba test try tengok..uhu


daa ingat kubuq neyh cuak gak menggeletaq lutut..sudah dulu la untuk cerita jahil neyh rasanya..takut labih2 nanti jangankan jahil murtad terus jadinya..
salam

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...