I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, July 16, 2011

harimau mati hidup kembali dan mati lagi..

assalamualaikum salam kekalahan untuk semua..

tahniah tahniah!!

macam yang aku kata sebelum ni aku harap sangat malaysia atleast dapat seri dengan liverpool or kalau kalah pun tipis jer..

dengan berbekalkan naluri aku yang kuat mengatakan malaysia akan dibelasah, maka aku pun tak berniat nak tengok match tu..tapi tetibe ade satu insan spesel ni text aku bagi tahu malaysia tengah seri 1-1 dengan liverpool..berlari aku turun kedai bawah yang berhantu tu..sampai sampai jer first half dah habis lah pulak..cilakk betul..sementara tunggu second half start terpaksalah aku order makan minum menghabiskan duit yang tak berapa nak ade..

sambil berpelekat jer aku tengok..Lol

ape yang aku paham tentang match tu pertahanan malaysia dan penjaga golnya sumpah spoil gilerr..aku pun tak paham dengan penjaga gol harapan malaysia tu, 5 kot bolosnya, campur dengan match yang dengan arsenal tu lagi, tak sejuta dah?? shabrinee (tak reti aku eja namenye) lagi better kot..Lol

semua gol gol yang player liverpool rembat, si Apek tu tak ade respon langsung, macam bapak kagum jer rupenye..tapi aku tabiklah dekat syafiq rahim, amirul hadi, and safee sali tu..gol syafiq rahim tu dah tentu tentu tahap world class..amirul hadi nafsu nak menangnye tu perghhh lah gua cakap lu, assist terbahek lah shiak..safee sali pulak pandai giler amek peluang peluang yang players liverpool tu bagi untuk hiburkan orang orang malaysia..aha

kamulah harapan negara..err
sandarkan pada kenangan..

seriously aku bukan lah nak mengata atau tak menyokong team malaysia ni..memang team malaysia dah banyak sangat improve kalau nak dibandingan dengan 4 tahun yang dulu..tapi takkan itu jer yang kita nak sembangkan? padahal persembahan yang team malaysia tunjuk kan dekat kita semua ni waktu menentang pasukan yang hanya berstatus kelab tu langsung tak masuk akal..nasib baik lah omputih tu semua pandai nak jaga hati kita kita ni semua penduduk malaysia..

memang malaysia dapat tiga gol lawan dengan liverpool ni..tapi nampak tak macam mane gol gol tu terhasil..bola muntah yang sepatutnye tak? defender liverpool macam malas kejar? Lol..nasib baik gol syafiq rahim tu superb power..


ape ape pun, ape yang team malaysia tunjukkan waktu menentang arsenal dengan liverpool tu better then nothing right? aku sekarang just harapkan yang terbaik jer lah dari team harimau malaya waktu menentang chelsea nanti..

p/s : yang penting malaysia dengan harimau malaya kene dan wajib menang untuk match kelayakan piala dunia and kelayakan olimpik nanti..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...