I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, March 19, 2011

extreme park

time time sabtu ahad ni lah biasanya aku dapat rilek rilek kat umah sewe yang tak berapa nak heaven ni..tetiba lak handphone aku bunyik..

trett trett..

"weyh..aku kat extreme park ni,shah alam,de event..jumpe yukk"

perghh..tengah aku sedap sedap membayangkan diri ini mengepit rokok elektronik ala ala johny depp dalam cerita tourist ni,ade jeh yang nak mendengki..dengan tak ade salamnya,tibe tibe dah bagi arahan cam sarjan misai lak kan..nak tak nak aku pun teruslah gerak pegi sane..bukan aku tak mau tengking member aku tu kate aku nak rehat..tapi kredit iphone handphone aku pulak yang mencemburui..nak pasang niat pergi sana semata mata untuk melangsaikan hutang maki yang tertunggak dek akibat kekontangan kredit tadi tu rasa macam bodoh bijak sangat pulak..


=======================


first time aku sampai extreme park tuh..selama ni dengar dengar orang cerita jeh..tapi tak pernah pulak aku dengar ade member member aku yang cerita dekat sini banyak awek awek hot..kalau tak lame dah aku berkampung dekat sini..member aku ni skater,jangan tanyelah name dia sape!!!amatur je..ngeh ngeh..dia datang jauh jauh dari pj pun sebab ade competition sk8..


terkagum jugak aku tengok budak budak extreme dekat sini..umur baye2 upin ipin jeh dah pandai lompat lompat dengan papan selaju yang lebih kurang sama tinggi je dengan dia tu..silap silap sunat pun belum lagi..ngeengg..


ni keadaan waktu azan isyak asar dekat skate park..tak adelah buruk sangat pangai budak budak ni..pandai jeh hormat azan..


mualawei..dasat kan??ni belum landing lagi..landingnye lagi dasat..tapi aku tak nak bagi tau lah..tengok pun boleyh agak macam mane rupe landingnye..kann???


=======================


naik berbulu jugak jealous aku dekat budak budak dekat situ..mane taknye,aku nak main imbang imbang atas papan yang tak berapa nak kukuh tu pun tak reti,ini kan pulak nak lompat tahap dewe macam diorang..niat nak cube belajar tu ade jugak dulu..tapi bile aku mintak jeh papan tuh,incik ayah mesti bersuara

"dengar cita buku rebisyen add math kat kedai Ah Seng tu dah turun harga"

aku pun dah pahamlah,memang tak cerita banyak punye..

pernah jugak sekali tu nak tunjuk tande protes punye pasal,habis playwood jiran mak angkat aku punye kawan aku rembat..aku ukir baik punya macam papan yang diorang dok main tu,tayarnye aku pakai tin kosong..time tu,belum sempat skill skill tony hawk aku keluar,aku dengar kawan jiran mak angkat aku tu bising bising pusing keliling kampung

"mane pulaklah perginye playwood laki aku niiii..bising pulak orang tua tu nanti kalau die balik..playwood tandas pun ade yang nak kebas..dahlah tandas tu terlopong jeh tak bertutup..ku tak paham betui arr"

mencicit aku lari masuk rumah nyorok belakang langsir..


========================


kawan jiran mak angkat aku tu pulak terus pot pet pot pet dengan kain batiknye,dengan sireh dekat mulutnye,sampailah depan rumah aku..banyak sangat bercakap agaknye die pun terpijaklah masterpiece aku tu..opkoslah tak bergerak,patah due terus papan tu,terduduk orang tua tu atas jalan..tu pun tak mau diam lagi..terus jugak pot pet pot pet sambil usap usap pinggul yang belebam tu..jangan nak ketawe sangatlah!!!baru jeh nak keluar bunyik kah kah,jari puan ibu dah sampai dekat telinga aku sambil bertitah

"eloklah tu gelakkan orang tue..pergi mintak maap sane!!!"

berbekalkan hasutan setan,kate taknak pun,terpakse jugaklah menjunjung atas batu jemala titah tu..kalau tak,tak makan malamlah jawabnye..incik ayah pulak sambil posing depan pintu rumah,buku add math dekat tangan kanan,tangan kiri dekat pinggang tergelak ala ala Datok Fadhilah Kamsah

"LAIN KALI JANGAN NAK PROTES SANGAT LAH!!"
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...