I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, March 14, 2011

jay chau,aku,cine,30 hinggit,couple??haram tetap haram

balik balik dari membuang duit aku terus mencarut panjang panjang..style kan..tah pe suir hari senin ni duit aku kene ketuk ngan cine yang jual pen sebatang 30 hinggit..murah kan??fakkkk yaaa!!!...30 hinggit tu kalo aku pegi disco jusco Bukit Raja pun,aku boleyh layan movie secare marathonnye sampai temuntah kuning..tapi nasib baiklah cine tu kate muke aku macam cina si jay chau tu..wakaaka..wadashit kan..

kan same tu..ngee!!
=======================


tengah berjalan di kota raya yang lambat lagi nak tiba hari rayanye tu,sambil mencarut mengeluh kebengangan dan kebanggaannye aku tenampak la satu pasangan kapel couple ni..angguk angguk geleng geleng aku tengok kerenah diorang..kejap kejap pegang tangan kejap kejap pegang tangan..tak berpeluh ke tangan yang berkerutu tu?silap2 dah boleh buat air garam dah..bukan first time pun aku nampak bende bende macam ni,cume first time je aku ade blog..kalau tak lame dah aku ngumpat macam sekarang ni..kalau yang memang tengah angau bercinta tu memang tak nampak ape lagi dah lah..yang ada cuma diriku dan dirimu..abah kau?mak kau?*%%&#$!!!


=======================


aku bukanlah jealous mane pun..cuma agak agaklah kan..ni tak,depan depan bus stop yang berasap plus panas teriklah korang nak bersarung sarung cincinlah,rantailah..nasib baik tak bersarung sarung baju,kalau tak,kenduri matalah jawabnye sape yang ade dekat situ tu..memanglah aku tau korang setia,tapi korang sendiri pun tau yang korang tak tau berape lame korang boleyh setia kan..bukan awek korang sorang yang lawa,bukan balak korang sorang je yang hensem berjambu..silaplah kalau korang tak pernah tengok avril lavigne,tak pun jay chau..wahaha..tapi kalau tak pernah tengok jay chau tu boleh tengok aku..nak lagi panjang boleyh bace sini pulak bluekk ..


=======================


citer aku ni aku nak sambung pasal dua makhluk allah ni pulak..kalau due tu dah tentu tentu lelaki dan pondan perempuan..kalau due tambah satu dah tentulah setan pulak..due due makhluk allah ni baik budaknye..belajar pun dah dekat sekolah menengah tinggi agama..kalau boleyh pakai result PMR jeh untuk sambung belajar aku rase dah sampai jordan dah diorang ni..indah je bunyiknye kan..kenal memang dah lame,dari dalam perut emak masing masing lagi,jiranlah katekan..tapi setakat kawan biase je lah..haa,waktu form 5 dekat dekat nak SPM ni diorang pun bercintalah atas desakan cinta yang meluap luap..


=======================


takut dose punye pasal..diorang ni pun gunekanlah pendekatan islamic couple..dating atas dasar penting je,macam study..tiap kali dating tutup aurat,yang perempuan berjubah,laki pulak berserban bagai..jalan tak boleh pegang pegang,mesti dalam keadaan wuduq,bertemankan kitab suci al-Quran..tapi biaselah,manusia tak sesempurna nabi,setan tak selemah manusia..persentuhan,pendosaan semuanye diadakan dalam keadaan yang tak sengaje..'well educated satan'..berlaku jugak..aku ade jugaklah bangga berbaur pelik sebenarnya dengan diorang ni..


=======================


ade satu hari ni,awek dengan pakwe die ni pun lepaklah sambil study dekat satu port indah dekat satu kawasan tasik ni..yang aku tak tahan tu bile kantoi dengan ustaz sekolah senirik,jawapan menjawabnye dasat jeh

ustaz : astaga,ape kamu berdua buat dekat sini ni..berdosa tau?boleyh menimbulkan fitnah..saya tak sangka kamu ni..
awek/pakwe : assalamualaikum ustaz..kan lebih baik dimulakan dengan salam..ustaz sihat?by the way,kitorang mane ade buat salah ape ape..study je..

ustaz : astaga,sebab kamu lah ni,sampai terlupa saya..waalaikumusalam..berdua duaan bukan mahram macam ni tak salah kata kamu?
awek/pakwe : kami tak berdua..kan Allah ade dengan kami..al-Quran pun ade dengan kami..kami tutup aurat lagi,bla bla bla..

tengah si pakwe memberi hujah hujahnye,ustaz sambil bercakap dalam hati,'wak luuu!!' mencelah,

ustaz : kamu berdua makan babi?
awek/pakwe : astaga ustaz..kan haram tu,mane boleh makan

ustaz : tak,kan boleh jadi halal kalau kita islam kan dulu babi tu sebelum kita masak untuk dimakan
awek/pakwe : ?????????



p/s : pernah tengok orang takbir sebelum sembelih babi??
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...