I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, March 14, 2011

a nuclear power plant infukumi japan

tengah aku dok pikir pikir pe lagi nak aku conteng dalam blog aku ni,tiba tiba aku terdapat tahu pasal nuclear power plant ni..perghh..aku pun tak tahu pe bende ni sebenarnye..tapi kalau nak terang sepatah sepatah perkataan tu aku tau lah..


+++++++++++++++++++++


mule mule..
a nuclear power plant in Fukumi, japan exploded at 4:30 AM today.if it rains tomorrow or later, please dont go outside.if you are outside be sure that you have rain protecter.it's acid rain.don't let it touch you.you may burn your skin,lose your hair or get cancer.


+++++++++++++++++++++


and then..
BBC FLASHNEWS >>>>
japan goverment confirms radiation leak at fukushima nuclear plants.asian countries should take necessary precautions.remain indoor first 24hours.keep your windows and doors close.swab neck skin with betadine where thyroid area is, radiation hits thyroid first..take extra precautions, radiation may hit philipine starting 4pm 2days..




+++++++++++++++++++++


kalau di bace tu aku pun macam scary giler je..tak sangka aku..dah macam zaman berperang perang dulu je..kalau di hayati dan dijiwai dengan seluruh jiwanye rase macam perintah berkurung,zaman zaman darurat kan..
darurat??
jeng weng teng..
macam macam boleh buat zaman darurat ni..yang haram pun jadi halal..aha..abah kau!!!silap lah..ko ingat mende ni maen maen keh?tak boleh lah nak siyez siket kan??


+++++++++++++++++++++


besarkan kuasa Allah tu..bende kechik je tapi kesannye tak boleh blah..jaoh tu dari japan dengan bumi bertuah Malaysia ni..tapi tetap jugak kene hati2..dah macam tu pun takkan tak reti reti lagikan??

tengok kak limah teringat si usop
    dah besar boleyh pikir pandai pandai lah nak hidop


blogwalking jalan kaki
    ade otak korang pikirlah sendiri

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...