I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, March 28, 2011

sesi kuliah subuh penglipur lara : siri 'kan dah tahu!'

ustaz       : lagu ni lah dunia la ni!! dunia semakin uzuq, manusia pula semakin leka

tok shiak : tanda tanda hari kiamat kan??

ustaz       : betui sangat lah tu..tapi semua dah tahu kan??

tok shiak : saja lah tu depa pakat buat buat tak tahu..

ustaz       : part yang rokok ni membahayakan kesihatan takkan depa tak tahu jugak?
                dah tahu kan?

tok shiak : buat buat tak tahu jugak lah tuh..depa tahu

tok shiak : tapi tu lah ustaz, depa ni dok kata merokok ni awet muda..lagi satu ni kalau
                depa sakit pun depa dah tahu depa boleyh berubat punya

ustaz      : celah mananya awet muda? cuba hang habaq mai..lagi satu ni..yang kaya
               tu mungkin bulihlah nak berubat tok shiak uuiiii..ni yang papa kedana
               pun sibuk jugak nak merokok, puih sana puih sini..

tok shiak : tu lah hang tak tahu ustaz..depa semua kata part yang awet muda tu
                sebabnya belum sempat tua dah ada kemungkinan nak arwah..jadi
                kebarangkalian untuk tua tu tipih sangat la..haa, yang lagi satu tu..
                depa tahu kerajaan dok kenakan cukai yang tinggi pada rokok ni untuk
                tanggung oqhang oqhang macam depa ni laa

ustaz      : owhh, i see


========================

doq same same ka hoq ye bunuh diqhi tu denge isak qhokok ni??
haiisshhh!!!

4 comments:

Nurul Afifah said... [mantul tipuan ini]

=.=' buat tak tahu~

EmanTheHalia said... [mantul tipuan ini]

er. woi awet muda la sangat haha

pRiNCe said... [mantul tipuan ini]

la...npe nak segan nye..
cabutan bertuah kan..
sume orang ada pluang...:)

ieman said... [mantul tipuan ini]

aha awet muda gak tu tak sempat tua

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...